7 d’oct. 2012

Caixa de llum


Vull compartir amb vosaltres el meu darrer descobriment : les caixes de llum!
Fa dies que estic fent fotografies per muntar una botiga online i intento fer unes fotografies ben fetes, que facin pinta de professionals !, fa uns dies em van ajudar, però clar no puc anar demanant cada setmana que vingui algú a casa meva a fotografiar unes arracades.. així que investigant per internet vaig veure que per fotografiar coses petites d' aprop, com és el meu cas, és important tenir una bona il·luminació, això és tenir llum "difusa" com la del sol. 
Però com s'aconsegueix això? doncs fent una caixa de llum!
Que és una caixa de llum? doncs és una caixa amb unes parets d'un material que deixa traspassar la llum però  la difumina, aconseguim fotografies sense reflexos ni ombres.
Com es fa? doncs facílissim i en 10 minuts: agafem una caixa de cartró, li retallem 1 finestra en 3 de les seves cares, enganxem paper de seda blanc, col·loquem un parell de flexos al voltant i voilà!

En aquest cas, com que el meu segon flexo va tenir a bé espatllar-se la setmana passada la il·luminació és deficient, és només perquè us feu a la idea de com queda. A continuació algunes de les fotos que he fet amb la caixa, millorables sens dubte però fetes amb una càmera regulin:


 



1 comentari:

  1. Es muy interesante la caja para sacar buenas fotografías. Tienes unos trabajos muy bonitos. Saludos.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...