29 de juny 2013

Curs amb Ana Belchí

Aquest diumenge just abans de la revetlla de Sant Joan,  vaig assistir a un curs de l'Ana Belchi, que organitzaven a conAdearte, la banda sonora de la tarda van ser els petards i Luke Skywalker. Si no coneixeu encara el seu treball visiteu el seu bloghttp://anabelchi.blogspot.com.es/  és una artistassa, i fa unes peces impressionants, sempre molt elegants.

Va ser el meu primer curs amb l'Ana Belchí i em va encantar, espero que no sigui l'últim! El curs va tenir dues parts, la part teòrica on ens va explicar els mapes mentals i com buscar inspiració a través d'una idea, i la segona part on vam realitzar una peça inspirada amb la primavera i l'arquitectura. Ara per culpa d'aquest curs corro el risc de convertir-me en una boja del filferro, ho noto dins meu.


Este domingo justo antes de la verbena de San Juan, asistí a un curso de Ana Belchi, que organizaban a conAdearte, la banda sonora de la tarde fueron los petardos y Luke Skywalker. Si no conocéis todavía su trabajo visitad su blog: http://anabelchi.blogspot.com.es/  es una artistaza, y hace unas piezas impresionantes, muy elegantes.



Fue mi primer curso con Ana Belchí y me encantó, espero que no sea el último! El curso tuvo dos partes, la parte teórica donde nos explicó los mapas mentales y cómo buscar inspiración a través de una idea, y la segunda parte donde realizamos una pieza inspirada en la primavera y la arquitectura. Ahora por culpa de este curso corro el riesgo de convertirme en una loca del alambre, lo noto dentro de mí.


La meva peça (encara no l'he polida, quina mandraaaaaa) | Mi pieza ( sin pulir, que pereza...):


Les peces de tot el grup | Las piezas de todo el grupo:



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...