29 de juny 2012

Swap primavera APE


Bona tarda, aquesta "primavera" (ja és estiu però vam començar a la primavera) a l’Asociación de Arcilla Polimérica de España va organitzar un nou swap, aquest swap consistia en l'intercanvi d’un braçalet, tu envies un braçalet a una persona  i algú altre t'envia un braçalet a tu, com en un amic invisible.
A mi em va tocar la Yolanda ( del blog  startesania.blogspot.com ) , em vaig posar en contacte amb ella perquè m'expliqués una mica els seus gustos, mida del canell, etc. Em va dir que li agradava molt el color blau, així que li vaig fer una polsera blava i blanca, que fa molt d'estiu, la murrina és un motiu de brodat en punt de creu ucranià que vaig buscar per internet.
Ara estic esperant que m’arribi la meva polsera, quina impaciència!

Buenas tardes, esta "primavera" (ya es verano pero comenzamos en primavera) la Asociación de Arcilla Polimérica de España organizó un nuevo swap, este swap consistía en el intercambio de un brazalete, tu envías un brazalete a una persona  y otro alguien te envía un brazalete a ti, como en un amigo invisible.
A mi me tocó Yolanda ( del blog  startesania.blogspot.com ) , me puse en contacto con ella para que me explicara un poco sus gustos, medida de la muñeca, etc. Me dijo que le gustaba mucho el color azul, así que le hice una pulsera azul y blanca, que es muy veraniega, la murrina es un motivo de bordado en punto de cruz ucraniano que busqué por internet.
Ahora estoy esperando que me llegue mi pulsera, ¡que impaciencia!









1 comentari:

  1. La pulsera ha sido un regalo IMPRESIONANTE, no solo la dificultad que tiene, sino el acabado, tan suave, vamos que estás hecha una gran artista. Gracias por tu trabajo! Besos

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...