24 de set. 2012

Bol guarda objectes

Bon dia, avui us vull ensenyar un bol que vaig fer per la tauleta de nit del meu xicot. M'agrada perquè és un objecte útil no és només per fer bonic, però alhora decora i queda molt bé a l'habitació.
Ara em queda polir una mica la tècnica de fer bols, si us hi fixeu per dins està un pèlet esquerdat, suposo que és culpa de barrejar una capa interior de Kato amb una capa exterior de Premo, no és el primer cop que cometo aquest error...Però volia sí o sí el color verd wasabi de fora i per fer la murrina de topets blancs el premo em semblava massa tou! 

 Buenos días, hoy os quiero mostrar un bol que hice  para la mesilla de noche de mi novio .Me gusta porque es un objeto útil no solo para hacer bonito, pero a la vez decora y queda muy bien en la habitación.
Ahora me queda pulir un poco la técnica de hacer boles, si os  fijáis por dentro està un pelín agrietado, supongo que es de combinar una capa interior de Kato con una capa exterior de Premo, no es la primera vez que cometo este error...Pero quería sí o sí  el sí el color verde wasabi de fuera y para hacer la murrina de lunares blancos el premo me parecía demasiado blando!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...